lööööv


Hemkommen och otroligt glad. Härligt att se familjen Saretsalo igen. Har fått martsu övertalad att komma på besök till karis och i det besöket inkluderar kaffe och hamburgare i serendi, rundtur i karis samt ett besök till A8. Det kommer att bli skit kul! :D Även jag har lovat familjen längre och oftare vistelser i favoritstaden. Martsu ska dra lektioner i turun yöelämä till mig. Härligt att få prata ut om allt och lite till. Minnas tider som keppihevostalli var det enda vi tänkte på och sprang runt på gården med käppar som hade fått en yllesocka till huvud och namn som humppeli och heppo! Och tider då vi hade en igelkott till husdjur i vår källare och lekte att den tillhörde vårt gansta gäng. Ta mig tillbaka till dessa lyckliga tider! <3 Åbo är helt klart staden jag vill studera i! Just nu känns det som om det skulle kunna vara vadsomhelst bara det är beläget där. Kanske ni märker hur stor min längtan är bort från Karis?! :D Den är huge!

Nu ska jag söka mig under täcket, njuta av ljuv musik av Winnerbäck och ladda upp mig för imoron dagens jobb tur. Huhhu, det kommer att bli en lång dag/kväll har jag påkänn. På söndagen har vi matcher, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0