Slutkörd!


Jag är helt slutkörd för tillfället. En enorm univelka pga. min brors snarkande de senaste nätterna och svårigheter att få sömn. Endå tog jag en powernap när jag kom hem och sovde i bilen påvägen hem. Skoldagen började kl.8 och hemma var vi lite över 8. Detta eftersom vi var med jumppa gruppen till stan för att åka gokart och laserkrig. Gokart var huippu, men eftersom det bara var 10min hann man inte komma igång så mycket. Det hemskaste var flashbackarna jag fick ibland då man fick kast på, kändes precis lika som då när jag körde ut. Detta är något jag definitivt kommer att göra igen inom snar framtid. Laserkrig var inte lika roligt som det låter. Alltså gick det ut på att vi gick omkring i en typ labyrint liknande rum med västar och laserpistol och skulle skjuta på motståndar laget. Blev man träffad kunde man inte skjuta på e viss tid och så fick man poäng ifall man träffade. Det var inte alls lika roligt som gokart och knappast något jag skulle göra igen! 
Imoron får jag sovmorgon och sen är det tack och lov höstlov! Häääärligt! Tordagen möjligen filmkväll, fredag åbo, lördag jobb och på söndagen har vi matcher. Så på måndagen hinner jag slappa och njuta!

BB och sen gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0