svammelsvammelsvammel


Idag har det igen varit en mer eller mindre råddig dag. Hänger inte riktigt själv med snart heller, huhhu. Nåjo lättade på tankarna med en långlänk i mörkret. Enligt mig det absolut bästa sättet att rensa allt. Imoron sovmorgon och sen är det dags för skolinnebandy i Kyrkslätt, hoppeligen går det bra och vi tar oss vidare. Förra året blev det silver så nu siktar vi på guldet. Meen får se. Sen träningar och vakio kväll. Fredagen bokmässa och bokmal som jag är njuter jag. Skönt att slippa skolmiljön och ströva omkring bland böcker och människor. Matmässan är samtidigt så samtidigt kommer den att besökas och ifall ni också befinner er kan ni troligtvis hittas oss i fazerkön för mjukglass, där trivs jag också! 

Nu ska jag titta på ett avsnitt av GG, jag erkänner, har blivit helt besatt av serien.

Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0