torsdags svammel.


Jag överlevde regnet och träningar, just och just dock. Vet inte när senast benen har känts som bly och det har varit sådär tungt. Det här är beviset på att aktivering på den fronten behövs, och jo den är påkommande. Min prestation på träningarna var inte något jag kan skryta med, dock känns den nya mailan bra, nöjd med köpet. Eftersom lapan är något mjukare på denhär resulterar det i mjukare och lättare för mig att få bättre passningar. Än en gång märkte jag att träningarna höjer humöret många steg, dessutom trivs jag otroligt bra med mina medspelare. Nå på söndagen ger vi järnet igen brudar!!
Tittade även på 2 inspelade matcher idag, och många gånger skrattade jag högt för mig själv. JO, vi har definitivt gått framåt även om matcherna bara är från förra hösten.

Imoron har jag sovmorgon och ska försöka utnyttja den till 100. Nya perioden drar igång imoron och ämnen som Franska*2, modda och engelska står på schemat. Engelskan är jag lite fundersam över? 
Veckoslutets planer ser ut att vara följande, fre-hemmakväll, möjligen ut och åka med heidi? eller serendi besök?, lör-slöas, besöka födelsedagsbarnets förfest men skippar nog tyvärr A8, nästa helg när Linda<3 slipper lagligt ut istället, sön-slappas och träningar möjligen en och annan film också. Händer det nåt annat spännande?

Har otrolig åbo-längtan. Ringde pärlan idag och nästa v-slut skulle ha passat henne utmärkt, snack och möjligen utgång, meen skippar det och får vänta på nästa tillfäll. Saknar er otroligt och saknar åbo otroligt! <3

Färdigt svamlat för idag, nu fruktsallad, nam!



Kommentarer
Postat av: AP

Fullää idag sen ändå? :D

2008-10-05 @ 03:29:46
URL: http://niksu.fbcelit.net
Postat av: AP

Nå en aning var jag kanske. hahaha

2008-10-05 @ 14:20:32
URL: http://niksu.fbcelit.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0