Typiskt.


Vaknar tidigare för att hinna med franska läxorna, och kämpar mig genom dem. Far till skolan och får veta att franska timmarna är inställda, så i princip stressade jag över helt onödiga saker. Nå men nu är dom gjorda iaf. Dethär betyder att min skoldag i börjar först kl.14 med modda. Sen jumppa och spinning. Är lite nervös. Har aldrig spinnat förut och hört att det är skittungt, just snyggt! Nå får kämpa mig genom timmen bara och vara stolt efteråt. Hoppas bara inte cp-vaderna börjar stärva pågrund av det här. Kanske spinning är min grej, kanske inte.
Nu ska jag läsa runt i bloggvärden och titta på ett nytt avsnitt av favoritserien, sen skola!



Bild från google


Kommentarer
Postat av: malin

spinning är så tungt som man själv gör d=)

2008-10-29 @ 15:05:23
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0