Stress, varmisar och spånis-på en måndag!


Den nya veckan inleddes stressigt. Eller nja stressigt efter ett vilo veckoslut. Först skola 8-14, efter syster, fixa mat, iväg till ekenäs, hem och till pappas jobb, butiken och nuu kan jag pusta ut. Nu är allt som torde vara fixat fixat. Ännu ikväll ska jag orka till spånis och springa ut den överloppsenergi som ännu finns kvar, missade laglänken så får ta det på egenhand, tråkigare men sånt får man ta. Just nu har jag även enormt (läs:ENORMT) sug på choklad, men duktig som jag är avstår jag. Fast det är inte långt ifrån att jag bryter ihop och tar mig en bit från godisskåpet, men NEJ!
Imoron uppnår bästastebästa Linda myndighetsåldern, hur härligt är inte det. Så imoron blir det troligen middag eller något annat skoj. Snart har alla -90or fyllt och vårt år är förbi, dock är det några vi väntar på ännu och mycket vi hinnner uppleva ännu. Nu dags för varmisar á la Camilla och roligt sällskap á la bilskollärare. :D Och den spånis! :d

Morjens!

Kommentarer
Postat av: malin

va e d för bilskolelärare?: ja ska oxå laga varmisar nu, mums!

2008-10-06 @ 19:01:30
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: malin

aj ni känner henne:D

2008-10-06 @ 22:01:40
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0