perfekt!


Helgen har varit perfekt! Fredagen slökväll hemma med nya Gossip Girl avsnitt och tidigt och sova. Lördagen sovde jag länge, lagade mat och bestämde mig för utgång, och helt rätt beslut. Förfest en kort stund hos Benna med Linda, Lotta och Sami, sen cruis med Heidi och senare entrade jag och Etta A8. Vet inte när jag senast har haft sådär roligt. För en gångs skull var musiken bra och mycket trevliga och bekanta ansikten! Dansade, shottade och skrattade i mängder, fyyfan så bra kväll! Precis vad jag behövde för den kommande skolveckan...
Idag har jag sovit ännu längre, msn, spelat monopol och haft träningsmatch mot Hahy, hangös damlag. Matchen var pricket på i:t för detta lyckade veckoslut. Siffrorna skrevs 6-3 till oss, revanch var precis vad vi var ute efter och det fick vi! Voitto kotiin.

Nu ska jag hoppa  under täcket, läsa lite sen gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0