Inte riktigt min dag..

Idag har det inte riktigt varit min dag. For helt onödigt till skolan 9 och därmed blev det en extra serendi kaffe. Skoldagen var precis som en av alla kryddad med enorm trötthet och sen har jag haft fullt upp enda till nu. Ett besök till Ekenäs, matbutiken, läxor i mängder(alla är inte ens ännu avklarade) och städas, ännu finns det massor kvar. Tar det aldrig slut? När kommer dagen då allt är under kontroll? Till en stor del handlar det mycket om vilja och det kan ha en stor effekt till att det mesta blir ogjort. För tillfället vet jag inte mycket och mycket. Allt känns flummigt medan saker så småningom borde vara mer eller mindre under kontroll. Ska jag vara riktigt ärlig skrämmer framtiden mig. För tillfället har jag inte en blankaste aning om vad jag vill eller hur jag vill. Konstigt.

Igår uppnådde favoriten 18-år. Vi överraskade henne på morgonen, klädd henne vackert och hade program till dagen. Många goda skratt fick vi när hon visade sina hetaste dansmoves,bowlade och joggade med militärgossarna. Vad skulle jag göra utan den här underbara varelsen som förgyller mina gråavardagar? Senare på kvällen bjöd hon oss till makaroni-residenset på tortillakväll med flickorna. Där njöt av roligt tillvaro samt god mat och senare begav vi oss till favoritkafeét. 
Lördagen är ännu lite öppen för min del. Fiilisen för A8 är inte på topp, men när Linda äntligen kan myndigt entra krogen skulle inte en fiiliskväll vara helt fel. Men lämnar frågan öppen eftersom jag varken kan säga ja eller nej och allra minst hålla vid det jag sagt, det har jag lärt mig redan. 

Luv, <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0