På bättringsvägen

Natten var pain in the ass, men nu mår jag bättre igen. Matlusten ligger kvar nära noll och såhär uttömd har jag inte känt mig på länge. Hade en lång sovmorgon och steg inte upp från sängen före 2 tiden, låg och degade, pratade i telefon och såg på gossip girl. Har fortfarande en ljuvlig huvudvärk som håller på att lätta efter lite panadol. 
24 dagar tills vi drar till varmare breddgrader, låt tiden gå fort. Har en massa planerat, såsom en åbo-helg med utgång, Affes, matcher, bowlingkväll med laget, träningar, matrsus besök till karis, så månne inte det går fort. 

Ska försöka mig på en lång promenad ikväll ifall jag orkar, bra med frisk luft och tid att rensa tankarna från allt jobbigt, ny vecka nya tag.  Imoron blir det skola, den enda vanliga skoldagen denhär veckan!

Dagens spellista:

Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Lars Winnerbäck - Elegi
Coldplay - Yellow
Goo Goo Dolls - Iris
Kent - Kärleken väntar
Oasis - Don't look back in anger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0