fiilis dag.


Nu lider dagen mot sitt slut och jag kan känna mig nöjd. Beökte skolan och lektionerna, var till Kyrkslätt för att spela skolinnebandy och kunde komma hem med en vinst och en biljett till nästa omgång! Väl hemma fixade jag lite mat och sen var det dags för träningar. Träningarna kändes bättre än på länge, övningarna gick bra och fiilisen var på topp för mig iallafall.  Lite konstigt är det ännu att byta från att vara anfallare till att träna back, de far liksom lite sekaisin, men det gäller att anpassa sig bara. Blev kvar och titta på herrarnas träningar med flickorna, skvallrade, skrattade och bedömde killarnas spel. Vissa kan faktist sin grej. :)

Imoron är det bokmässa och sen heeeelg. Har inte planerat så långt ännu, fredagen film?, lördagen affes??, och söndagen match mot hangö damerna i hallen, kom o titta! Men skönt att inte ha något planerat så behöver man inte vara bunden till något..

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0