skönt med slapp söndag


Pigg och glad. Funderar när jag senast har varit på såhär bra humör en söndag? Länge sen var det i alla fall. Ska snart bege mig ut för att kratta. Skönt med frisk luft och lite motion och så ger det en härligt höstfiilis. Sen har jag också en uppsats som MÅSTE skrivas, igen lämnad till sista stunden, duktigt! Ikväll blir det träningar och BB-häätöäänestys, spännande. :P

Igår ar jag till hagalund till sjuk-i-huvu dagarna. Inga huippu fynd men endå miskade pengarna på kontot helt tillräkligt. När vi kom hem var vi ut och äta och efter några timmar för mycket med en 3-åring som konstant pratade och tillfrågasatte varje menig jag sa, behövde jag någon annan i min egen ålder att umgås med. Ringde till Etta och vi bestämde oss för cruis och shellin baari kaffe. Efter många skrattanfall och confessions kan jag konstatera att jag gjorde ett rätt beslut genom att skita i A8. Fiilisen att fara dit är för tilfället väldigt lågt och hur mycket piggare är man inte på söndagar då! 

På torsdagen är det dagsverke och sen fredag och måndag höstlov. Skönt. Ett Åbo-besök känns bättre än bra och möjligen utgång med favoriten där istället. Längtan dit är större än stor. Och möööjligen lite shopping. Haha! 

Men nu aktivering. mojjens!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0