Söndag,


och imoron dags för en ny skolvecka, får se hur jag orkar mig igenom den. Veckoslutets planer blev inte som dom skulle, fredagen hade vi en systerkväll, pappa och Camilla skickade vi iväg. Så besökte vi Koti-pizza, tråmade i oss lite pizza och jag höll på att skratta ihjäl mig åt min syster. Karis vaanast och roligaste 7-åring, bara hon sätter den sidan till. Andra dagar kan hon vara riktiga bässhuvu som vi säger här hemma. Sen tittade vi på disney-filmen, Camp Rock!En vakio junnu film, men i mitt tycke rätt bra. Men dom flesta känner väl till min förkärlek för HSM-filmerna och denhär hade ett liknande koncept. Skönt kväll. 
Igår besökte jag födelsedagsbarnets förfest och meningen var att kvällen skulle sluta med att de andra förfestarna skulle till A8 och jag hem, meen det sket sig och tillslut stod jag med i A8-kön. Hade bilen med så en nykter kväll där och det är verkligen inte något jag föredrar . I nyktert skick ser man och upplever man sånt som man i onyktert skick inte lägger märke till och i vissa fall blir man otroligt äcklad av människorna där. När människor i medelåldern och äldre står och gnider på nyligen myndiga flickor och pojkar, vad snurrar det i huvudet då? Det skulle vara min mardröm att bli en av "dom" desperata i A8. Hellre lever jag mitt liv i stillsamhem och ensamhet. Men sånt här finns väl överallt och är svårt att undgå, tyvärr.
Idag har jag känt mig aktiv, har krattat, varit ut med hunden, städat och bakat pepparkaks-kaka. Nam. Ikväll blir det träningar och så borde jag fixa min bokrecension. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0