Jasmin - 18år


Ursäkta för det senaste inlägget, men sådär roligt hade jag igår! Jag skulle inte festa överhuvudtaget och hem tie, men så blev det inte heller. Promillenivån var högre än normalt i blodet och hemma vet jag inte ens när jag var.
 Igår var det alltså gulnäbb, en tradition i våran skola, där ettorna introduceras till det hårda livet som studerande i Karis-Billnäs gymnasium. De gick omkring i skolan med fjantiga kläder och var tvugna att dansa runt i ring och bli påkastade av gröt, spagetti, ketschup... Väl på festen fick jag fiilis 3000, jag hade säkert mest fiilis av alla, förutom M kanske! ;) Härligt!
Men inget affes och lika bra så, vet inte ens vad fan jag tänkte på; jo, e de affes ikvl? Herreguud!

Nu dags för samhällslära uppgifter. 

Återkommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0