Paintball



Bild härifrån : http://i.a.cnn.net/si/2006/writers/steve_hofstetter/06/12/standup.guy/p1_paintball.jpg

Idag har jag provat på en gren som alla som är ens lite intressarade bör prova på! Jag talar då om paintball. Eftersom jag har en skolvis jumppakurs som går ut på att prova nya grenar stod paintball på agendan.  Många hade sagt att det tar skitont vilket jag nog inte tyckte. Visst sved det lite till och möjligen lämnar det något blåmärke men jag skulle när som helst göra om det! Först förstod vi inte riktigt meningen utan sköt allt vad vi orkade sen kom vi på att taktisera lite mera och det blev genast mycket roligare! Kommer definitivt att göra om det, SKITKUL!

men nuuuu franska, det kommer att skiiiita sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0