Snälla låt denna höst gå fort..

Måndag, ny vecka, nya tag.. Men lika skit känns det, jag vill härifrån, NU! Noja det slipper jag ändå inte, får tyvärr vänta lite till. Födelsedagsbarn, Thailand, Storvreta och en annan mölig swe-resa, det här får jag nöja mig med nu.. Hoppas den här hösten blir fartfylld så att tiden går snabbt. Sen vill jag BORT härifrån! Ingen skillnad vart, men huvudsaken är bort! Studera eller utomlands för att jobba eller bara ströva runt och leva livet, hur skönt skulle inte det vara? Positiva tankar redan i början av veckan liksom. Har på känn att denna vecka kommer att gå olidligt långsamt med blicken inriktad på skolböcker, och hur trevligt är det inte? Vadå motivations brist?? Kanske det snart börjar kännas lite bättre, det hoppas jag...

Idag har vi strövat runt på karis gator och hamnade sist och slutligen i ABC. Vi har planerat och drömt bort oss och kommit fram till att vi alla skulle vilja åka på roadtrip, det skulle vara hur roligt som helst! Återstår att se hur det blir..

Igår besökte jag bio Pallas, med familjen (inte pappa). Vi tittade på Mamma-Mia tyckte att filmen var roligt och bra. Alla kanske inte tycker om musikaler men jag gillade filmen. Den var otroligt bra gjord eftersom alla lyrics till sångerna passade perfekt in i handlingen. Ifall du vill bli på bättre humör är detta precis en sån film. Sevärd! 

Besökte även secondhand shoppen, vilket resulterade i en ny höstjacka från fjällräven. 

  

Jackan är dock lite sliten och ganska tunn men gillar den ändå! :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0