förväntansfull!

Snart, nämligen imoron är det fredag vilket betyder den SISTA studentskrivningen för denna höst och så fyller Heidi-pärlan. Henne ska jag fira tillsammans med några andra genom utgång i huvudstaden och skojskojskoj! Hoppeligen kommer det att bli en minnesvärd födelsedag för henne och att allt går enligt planerna som har blivit ändrade ett antal gånger redan... Men det tror jag nog, o hu roligt de ska bli! 
Så alltså först imoron till skolan och försöka göra mitt bästa och hoppas att jag kommer med leende på läpparna och kan konstatera att nuuuuu är det inte mycket kvar, kämpa Jasmin, kämpa! Sen lite förberedelser och förfest hos Heidi, sen är det lähtö och tillbaka hem nångång på morgonen. På lördagen ska jag sova och återsova, möjligen besöka hallen och beskåda innebandy och sen ser det ut att vara dags för utgång igen, denna gång dock i Karis stolthet, A8!  Söndagen blir det sömn, sömn och provläsning, det är ju provvecka nu. Så ett händelserikt veckoslut på kommande, det är det här vi kommer att leva på länge! 

Hittade foton på systers kamera som är opublicerade, b.la från Lappvik beatchen! Jag får en jag-vill-ha-sommar upplevelse när jag tittar på bilderna! Syskonkärlek<3

    
  

Nu BB, trevligt v-slut, ses i vimlet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0