helgen och innebandy

Söndag och konstigt nog känner jag mig pigg. Kan mycket väl bero på att jag stannade hemma trots Ettas försök att locka mig till A8. Självdiciplin!

Veckoslutet har i sig varit rätt skönt och tanken på att en vecka skriningar och sen PARTY PARTY, kan det bli bättre. Fredagen kommer att bli den bästa på länge har jag på känn.  På torsdagen och fredagen besökte jag marknaden. Handlade lite negerkyssar och åkte Waltzer, nostalgist! Lördagen besökte jag Salo och spenderade kvällen med Etta och Heidi i serendi, sedan körde vi runt lite och lekte tuffa. Idag tittade jag och etta på en film och var ut och gå. Härligt väder, länge sen det har varit såhär soligt och fint! Dessutom var jag stolt och glad att jag höll mej ifrån affes igår, är ymcket piggare istället!

Ikväll har vi träningmatch mot Losb c-flickor i hallen. Ska bli roligt att se ifall vi har gjort några framsteg och ifall dom har gjort några framsteg. Förra gången vi möttes dom blev det en förlust för vår del. Vi hade för låga förväntningar på dem och det visade sig att dom var mycket bättre än vi på vissa ställan. Deras passningar kom fram till klubban medan våra passningar behövde mera övning, de hade mera prat och sammanhållning i laget... 
Tyvärr har jag inte hunnit träna så mycket ännu och jag känner på mig själv att jag måste träna mera. Men det har varit mycket med skolan och sommarjobbet, och framförallt studentskrivningar och i detta fall har jag ansett att skolan går före. Men nu ska jag börja aktivera mig eftersom det finns inget bättre än känslan då man har gjort märkbara framsteg och kan vara stolt över sig själv. Ser fram emot höstens träningar och matcher. Så ifall ni har det tråkigt ikväll är det bara att släpa sig till hallen, matchen där börjar typ 7 tiden! See u there!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0