Svensk musik och bowling

Veronica Maggio, Säkert!, Vincent, Takida, Sahara Hotnights, Frida, Timo Räisänen, Lars Winnerbäck, Raymond & Maria, Håkan Hellström, Petter, Mange Schmidt, Markus Krunegård, Kent, Snook, Lykke Li, The Killers..

Har en fått en förkärlek emot svenska låtar? Hur bra är inte våra grannar att producera bra musik, om man jämför den med vårt land? Jag tror att någon har glömt att skänka oss begåvningen att kunna göra bra musik. Försök komma på lika många artister som du gillar som kommer från Finland, Lordi och Matti Nykänen liksom.. Men det är ju bra att nån kan. Denhär hösten kommer Hellströms, Kents, Veronicas, Timos och Killers låtar definitivt att spelas i iPoden. Och kanske Nykänens! :D

Idag har det återigen regnat och jag har haft en mycket givande skoldag, verkligen! Men är stolt, har uppsatserna på det klara och kan koncentrera mig på annat nu. Imoron blir det troligen Bowling igen, kanske jag lyckas bli sist igen, som sagt är jag amatör på bowling och har lite svårt med tekniken..Men huvudsaken är ju att ha roligt. ;)

Lite bilder från förra veckan:
      
      




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0