aktiv-passiv

Har varik hunnit vara aktiv redan idag, men det tog nog slut nu. Var på länk, ut med hunder,tänjde(helt påriktigt, har alla muskler kiinnifast så lite pakkopå) läste lite, tvättade kläder och nu däckade jag här framför datorn. Men frågan är vad ska jag göra nu? Har egentligen inget spec. som borde göras, om vi inte tänker på ansökningsblanketten.. Den ska jag ta tag i imoron! Lite tråkigt att vädret är mulet, hade velat ha solsken så jag skulle ha kunna sitta ute och läsa. Jepp, har fallit för grupptrycket och jag läser också Twilight, och visst är den bra! Väntar med att titta på filmen efter att jag läst boken.
Nu ska jag försöka hitta på något, vad återstår att se?! Moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0