bortblåst


Lyckoruset jag svävat i den senaste tiden är nu putsveck bortblåst, sådär bara. Nu känner jag mig bara trött, arg, bitter och lite ledsen. Ska jag orka utsätta mig för det här eller ska jag hoppas det blir bättre? Nu är jag så trött att jag tänker fara o ta en skön päikkäri och sedan se vad jag gör ikväll. Kanske på bio, hyra en leffa eller bara sova, det skulle möjligen lätta nerverna lite. Imoron ska jag fara o ha en otroligt skön bastukväll med laget och hoppas att fiilisen är lite bättre, Karen är ju där så chanserna är stora att vi kommer att flippa och semiskratta ihjäl oss, precis som vanligt! Sen får jag ta tag i fråga och hoppas på att finna någon lösning.

Gonatt, hoppas ni har en bättre lördag än mig.

Kommentarer
Postat av: karen

nööu, ja ha sakna dej ida. ja ha int sagt ett ord ti dej ida :o ja kom just hima från stan, höhö. men hoppas du får bättre fiilis imorrgon! :)

2009-04-18 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0