perus-darra


Idag har det varit riktit perus darra-dag konstigt nog utan huvudvärk eller illamående. Gårdagen var både succé o mindre succé. Vi hade planerat att ta vinst i båda matcherna men tyvärr gick det inte riktigt som planerat. Vinst 7-3 i ena och förlust 4-2 i andra, vilket betyder att laget stannar i 4div. Synd, för alla i laget har gått framåt men så kan det gå. Mera en annan gång. När vi kommit tillbaka hem korkades första cidern snabbt och fiilisen steg lite. Etta kom hit och vi skrattade, youtubade och skrattade lite till. Sen vidare mot Affes där fiilisen var riktigt härlig, trots skitmusik och ganska lite människor. Skitroligt hade vi och så hann vi även röjja lite, toppen kväll! Men skönt att komma hem och kasta sig i sängen, var riktigt riktigt slutkörd. Konstigt nog vaknade jag utan hedare redan kl10, skönt! Idag har ett pika serendi besök, datande, slöas och silvers franaren stått på agendan och det har varit riktigt skönt att bara slöa och dega. Imoron tidig väckning och ut på länk, jess, ska bli hård mot mig själv! Iaf försöka. Som det nu ser ut har jag typ noll planer för nästa vecka, hoppeligen dyker det upp något skoj!

Stal twilight boken av syster och ska se om jag blir lika fast i den som alla andra, jejee! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0