väntar.


Så var denhär dagen avklarad, men utan att ha gjort någo nytta. Vaknade alldeles försent och dygnsrytmen är inte den bästa. Ska bättras på från och med nästa vecka, punkt slut. Dagens träningar var riktigt bra, sista före lördagens matcher och jag tror och hoppas alla är peppade till tusen, vi ska vinna, så är det bara! Ska göra mitt bästa och hoppas alla andra också gör det. Väntar redan. Efter matcherna blir det utgång och röjj i affes med favoriterna. Ahh, perfekt lördag hoppas jag på!
Jag vill o shoppa imoron, som det nu ser ut blir det pikapika besök till huvudstaden, till vakiobutikerna i hopp om att fynda nåt alternativt till lördagen och andra vårplagg. Hur det blir med det vet jag inte ännu, ska efter syster som slutar 3 så det kan bli stress, ähh, får se när jag vaknar imoron.

Nu gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0