get your towels ready


Blä. Som vanligt blev sunnela planerna bara planer, pga en viss människa, sällan. Nerver. Nåja men vi får hoppas det ser bättre ut på fredag, jomen det gör det ju?! Positiiiivt, positivt. Lördagen var jag till ettan, konstigt att jag alltid hamnar dit (Etta?) och att det alltid slutar likadant. Skit jävla fiilis, hata! Dessutom trampade nån på min tå så det blödde som fan och resulterade i uppsvullnad, tack som fan, svinen! Dessutom känns jobbet skit, suger ut allt av mig och jag vill inte ens mera.  Men jag tänker bara 1 vecka, människor, 1 vecka! Sen behöver jag inte se Karis, inga igenkända naamor och får i stället se på solen, havet och flaskbottnen, tack! Nu msn deit med Karen, sen tuti, jobb imoron. Mowo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0