it's alright you ready for the fight


Jag har återvänt hem och till rutinsysslorna här. Veckan nere i Alanya gick allför fort, vi hade helt sjukt skoj och jag vet att jag aldrig kommer att glömma det. Underbart. Vädret var fint hela veckan, någon dag tom. över 50 grader. Åhhhh, jag vill tillbaka, ligga vid poolen, sova på dagen och jora på The Doors. Får vänta på nästa sommar bara, för någon resa blir det nog inte före det om jag inte får något jobb. Det är sista jobbveckan i Ruukki för min del, sen ska jag bara hoppa in på veckoslut och sådär. Har inte planerat längre än så, första öppna uni-kursen är väl nångång nästa månad tror jag. Återstår att se hur hösten blir, ska försöka slippa iväg från Karis iaf, jag vet redan att jag inte klarar 1år här. Men men, nu rågbröd och ost, nam!

Bilder från Turkiet kommer senare, är för lat för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0