take me somewere, somewere where the sun shines


Ska småningom dra köra iväg till RuG för att servera genomvåta golffare hela dagen lång. Hoppas det går fort, men knappast eftersom pga. regnet kommer det inte att vara mycket kunder och då går det låååångsamt. Det börjar bli en av mina sista jobbturer för i sommar. Denhär veckan till slut sen två dagar nästa vecka, men det är dom bästa, mycket människor och småstressigt hela tiden, då går tiden fortast och det är roligast! Sen återstår det faktist att se vad som händer. Har inte orkat ta tag i så mycket ännu och orkat fundera ännu mindre. Iaf ska jag börja nästa vecka med träna upp kunton, har inte rört på mig många gånger i sommar och NU ska det bli ändring på det. Länk och äntligen ska jag hinna med på innebandy träningar! 
 Ikväll fundera jag på att åka iväg till tivolis päättäjäiset med varken vädret eller fiilisen lockar. Återstår att se, kanske hemmakväll med någon film, det lockar mest för tillfället! Får se hur lång arbetsdag det blir först.

Nu iväg, mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0