But don’t you know? It’s something that I can’t live without

Bra dag såhär långt och hoppas den fortsätter likadant ända till slut. Jobbet flöt på i bra takt och var inte så jobbigt som jag förväntat mig. Dessutom gick dagen riktigt snabbt, lite pysslas och räknas. Hoppas på likadan dag imoron, härligt att återse alla igen, trivs bra! Efter att jag nu ätit sjukt goda smörgåsar ska jag packa ihop mina träningsgrejer och småningom bege mig mot bollhallen. Där möter Elits herrar OSW, sen har jag egna träningar. Efter det har jag planerat in lite läsning och tidigt under täcket, börjar ju åtta imoron igen. Veckoslutets planer är fortfarande lite flummiga och oklara, men matcher på söndag och då är segertåget igång igen hoppas vi!
Sitter och småskrattar för mig själv, denna dag har verkligen bjudit på några bra och roliga överraskningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0