everytime I try


En onsdagstur till ekenäs sjukhus blev istället en övernattning i Mejlans sjukhus. Och här ligger jag forfarande. Förhöjda levervärden och en fastsvullen hals. Så har luggit med dropp och antibiotika inatt. Blodprover togs imorse och smånigom inväntar jag kvällsmål. Idag hade jag favorittöserna på besök, de kom med en massa choklad och tidningar. Skönt att tänka på något annat än dethär för en stund. Ni är guldvärda brudar. Sen kom Cam och pappa på besök, och de hade mig sig datorn. Lovely. Nya paradise hotel avsnitt och olästa bloggar. Skönt med annan sysselsättning än finsk skittv och musik. Hoppeligen får jag ändå bättre sovit inatt.

NU ska jag vila, återkommer. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0