GOD JUL TILL ER ALLA!

För första gången i år känner jag lite lite julkänsla. Den uppstod efter lite pukin kuuma linja, spänningen som ligger i luften och skinkdoften. Hoppas det blir en riktit skön julafton, men det blir det nog. God mat, gott sällskap, familjen samlad och så lite julklappar Dock saknar jag åter igen joulurauhan julistus i Åbo, men det visades ju på tv så det lättade lite. Ännu är jag sjuk, men orkar inte lägga ner energi på det idag, äter medicinerna och försöker glömma bort resten. Julen är en tid som är fylld av kärlek, glädje och samhållighet, men för vissa kan det endå betyda ensamhet och saknad, ändå hoppas jag att alla ni läsare har en fridfull och stämningsfull jul!
FELIZ NAVIDAD!

Kommentarer
Postat av: miilo

håhå, jag ha haft den där låten på hjärnan hela dagen idag, lite småjobbigt haha. God Jul på dej Jasse, och krya på dej! :)

2009-12-24 @ 20:26:04
URL: http://memoirsofamiilo.blogspot.com
Postat av: Jepser

God jul på dig :)

2009-12-25 @ 11:29:25
URL: http://latsasfotografen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0