I cannot see the view in front of me

Tjenamors! Har varit en urusel bloggare nu under julen. Men det bevisar egentligen hur skön och lugn julhelg jag har haft. Har suttit hemma, njutit av maten, försökt bli frisk, öppnat många finfina oväntande julklappar (iPhone, väskor, kläder, plattång, och ja listan kan göras mycket längre), deltagit i juldagsförfest och agerat kusk men låg själv redan halv tie under täcket och varit med och ordnat överraskningsfest. Dessutom har jag tillfrisknat lite också, trevligt att småningom kunna andas normalt och inte behöva äta mediciner som godis och se ut som en sumobrottare.
Igår spontan beställde vi biljetter till Svealandet med Karen, imoron åker vi. Lite shoppas, lite skrattas och antagligen mycket flippas. Hoppeligen hinner vi träffa Jesper ett varv också. Sen dags för hemresan som kommer bli ett äventyr i sig. Mera detaljer går vi inte in på, antagligen kommer vi nog att ha en riktit angenäm resa, höhö. Med oss vet man ju aldrig. Så ännu några dagar kommer jag att fortsätta vara en dålig bloggare, om jag nu inte får ryck och bloggar straight from Stockholm, håll utkik. På onsdag återvänder vi iaf.
Hmm, typ såhär innoissaan var jag igår, huhhuuikeeta. Tröjar fick jag av finfina Etta, luv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0