im not in control, so let me go

Hello! Bloggade senast då jag var på sjukhuset, men har inte så mycket att berätta om då jag bara ligger hemma på soffan eller under täcket.. Nu har jag varit hemma i några dagar, liten förbättring har äntligen beskådats men annors är det mest likadant, typ fastsvälld hals, frossa, svettningar och feber. Igår nådde febern igen 39grader. Tröttsamt, otroligt tröttsamt. Hoppas jag är frisk på julaftonen, vill vara pigg och inte somna sju-åtta tiden som jag gjort de senaste dagarna. Julklappshandeln får bli till efter jul då jag tillfrisknat och har ork att gå i butiker, eftersom allt är otroligt jobbigt just nu. Blir andfådd redan av att gå några trappsteg och av att gå i duschen. Men snart ska det nog bli bättre och snart ska jag bli normal igen. Känner mig också otroligt osocial, har inte sett många av vännerna på länge... Men ikväll ska jag försöka göra mig lite fräschare och möjligen träffa Etta, jejjee.
Har inte riktigt fått någon julfiilis ännu, men hoppeligen kommer den senast på aftonen. Trevligt iaf att vi verkar få en vit jul iår.

Kommentarer
Postat av: Laska

Krya på dej...your team is missing you!

2009-12-22 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0