ok, ok I love you

Ikväll åker vi, tjoho. Borde börja packa, fara till banken och biblioteket och fixa allt färdigt småningom. Men såklart så det hända något till mig just innan start. Upptäckte idag morse att hela min kropp (förutom ansiktet, tackgodegud) är täckt med nippor. Typ småsmå röda myggbett, men de kliar inte. Möjligen en allergisk reaktion, frågan är bara hur får jag bort dessa? Helst innan vi åker iväg. Ska gå i duschen och be till högre makter att de är borta kl.21.00 idag eller imoron på moron då vi anländer till Stockholm. De är nämligen inte så vackra. Blä och skit. Nu och hoppas på det bästa. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: malin

vi är i sthlm nu:) Vad skall du göra här?

2009-12-28 @ 13:57:23
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stannar ni länge? Nåja, nä, 2 böcker o en jacka. men kan inte köpa mer heller, då får jag int hem allting i kappsäcken till Norge... men skönt att slappa, vi ha bada bastu o träna just, o gått omkring i hela stan känns det som. fikat o annat skoij:) Kanske vi ses imorgon!Med vem skall du?

2009-12-28 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0