there is nothing left for you to fear


Hello! Slipper hem härifrån idag, under eget täcke och vila, skönt. Har aldrig gillat sjukhus och gör inte det efter dethär heller. Nätterna har varit ganska jobbiga, har vaknat många ggr då patienten brevid mig ska ha ögondroppar typ med 1h mellanrum, även på natten. Dessutom väcks man kl.5, då fick jag dropp och värkmedicin. Sen blodprov och frukost. Måste bara ha tålamodet att vila hemma också. Dessutom måste jag ha minst 1 månads paus från all idrott, och speciellt försiktig ska man vara med kontaktgrenar. Det är lite mindre roligt nog, får typ först börja träna i februari. Blä. Nu borde jag plocka ihop lite grejjer, prata lite till med läkaren och försöka sova lite innan pappa kommer.




Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig! <3

2009-12-19 @ 12:07:15
URL: http://picturesbylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0