Aika hyvä!

Igår steg vi med brudarna i serieledning! Vinster i båda matcherna, härligt! Idag har jag läst. Till och med så att jag är stolt över mig själv. Ungefär hela denhär veckan kommer att se likadan ut, ska försöka präntta in hälsokunskapen, lära mig lite franska grammatik och försöka öppna några matematik böcker. Det är ganska tråkigt dethär med läslov, enformigt liksom. Nåmen jag försöker se positivt på saken, snart är skrivningarna här, sen går det fort och småningom kommer väl våren och sommaren.

 Igår kväll mindes jag tillbaka på en underbar dag i slutet av juni nångång. Skrattade för mig själv och önskade att jag kunde åka bakåt i tiden och vara precis lika glad och lycklig som den dagen/kvällen/natten. Då var alla problem bortblåsta och allt kändes bättre än nånsin förr.  Dagar som den var är precis vad jag förväntar mig av den kommande sommaren. Känner på mig att sånt är på kommande, trevliga dagar i trevligt sällskap. Just nu kan jag bara vänta...


Offspring - Kristy, are you doing okay? Bara för att låten och videon är så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0