fuckfuckfuckfuckfuckfuck.


Fuck. Textkompetens prov imoron och jag känner hur flunssan som redan drabbat syster håller på att tränga sig i min kropp, halsen känns svullen och näsan har börjar snora.. Ser faktist inte fram emot att analysera någo fucking texter med feber och rinnande näsa. Och att dessutom prestera sitt bästa tillika är inte det lättaste kan jag tänka mig. Ska dricka finrexin,lyssna på winnerbäck, läsa lite och hoppas på att jag hålls frisk iaf tills imoron, men det blir ju inget problem eller hur?!

Kommentarer
Postat av: kkkkkkkkaaareeeeeeennnnn

Ojneej, hoppas int du också blir sjuk! :(

Du ha annars smitta mej me 90210, iställe fö att vänta ti 12.2 då d kmr på tv måst ja gå o ladda ner d nu :) hihi

2009-02-04 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0