segelisegsegt


Seeeeeeeeeeeeeeegt. Just sådär segt går det för tillfället. Får inget gjort, äter 24/7, är trött och sover bort halva dagen. Ändå är det sportlov, får göra ett nytt försök att vara sporttigare fr.o.m imoron, träningar och matcher på sönda! Längtar redan. Dessutom går jag konstant och funderar på skolansökningarna, varför kan det inte vara så lätt och bara pang på och that's it Men nej, hundra miljoner alternativ och en förvirrar Jasmin gör inte saken lätt, men hoppeligen löser det sig. Ett som är säkert är iaf att jag inte stannar kvar i Karis. Klarar inte av ett till år här, trots att det finns vissa saker som jag skulle gärna stanna för måste jag härifrån, så är det bara. Ääää, nu och sova, gonatttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0