TJOHEJ!


Sitter med hårfärgen i håret och hoppas innerligt på att det inte ska bli skräckorange eller pissgult. Högst troligen blir det den värsta blandningen man bara kan få av dessa färger, men big deal liksom. Läsningen gick well bortsett från att jag inte ens öppnade boken utan istället tittade på hm's vårkläder och laddade äntligen upp lite thailand bilder på fb. Däremellan hann jag även på en pikalänk, imoron på moron igen! Då ska även modda boken rivas fram.

Nu ska jag titta på 90210 med min bror, har även gjort honom besatt av serien, tjoho!


Kommentarer
Postat av: evelina

hu ble håre ? :)

haha,tänk att du råka höra den ((:

2009-02-05 @ 16:03:46
URL: http://evelinabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0