drömmar..


Är konstit överenergisk för tillfället. Konstit med tanke på att vi hade träningar för en stund sen och att jag tidigare idag varit på långlänk med hunden. Kanske borde jag försöka lägga energin på skolböckerna istället,snart! 
För tillfället har min Karis-depression slagit emot hårt igen. Här är tråkigt och det känns som om allt står stilla. Samma saker dag ut och dag in. Varje morgon med hunden möter jag i princip på samma människor. Drömmer mig bort till en skidstuga i Levi med favoritgänget, en kesäfestari, en sandstrand i Thailand, våldgästa Miska i Estland, en party kväll i Åbo eller en weekend resa till saknade Sara. Just nu är ekonomin väldigt skral som gör att jag får leva med det som livet erbjuder här och nu! Hoppeligen går den värsta depressionen över småningom och väl på sommaren vet jag att den försvunnit. På hösten blir det sedan ett faktum att Karis (våga vägra Raseborg) inte längre är min hemort hoppeligen finner jag ett intressantare ställe. Hoppas fortfarande på bättre tider alltså! Men jag har på känn och vet att våren kommer att bli rikitigt bra, bara skrivningsskitet är undanklarat och det gör ju att tiden går snabbare när man har något bättre att vänta på! Fyyfan vad deppig jag låter nu egentligen, men har inte mycket positivt att komma med heller. Jo kanske att H&M paketet är beställt som kommer att innehålla bl.a 4 par sommarskor, men samtidigt anländer en räkning på 130E. Mindre skönt det! Sen är även slutet av mars och april bokat av olika festtillfällen och det är ju hur bra som helst, med tanke på att jag inte ska festa före i slutet av mars heller. Klarar jag det är det nog strong av mig, först tipaton tammikuu som gick hur bra som helst och sen paus nästan direkt igen, kan vara stolt och det kan pappa med! 
Nu ska jag fara o läsä en gonattsaga från franskaboken! Gonatt!


Thailand -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0