VITTU


Gaaaaaaaaaah, att ja blir fittig. Först när jag vaknar har min jävla vrist svullit upp och är sjuk som fan, sen hamnar jag heladagen höra på madonna hit och madonna dit på alla jävla radiokanalar som finns i Finland. Har det inte handlar om biljetterna så om på vilket hotell hon borde bo eller så har hennes musik spelats! Sen var jag tvungen att köra Jonas till Ekenäs på jobb vilket var otroligt tröttsamt, och i bilen igen höra nyheter om Madonna. Hur svårt ska det vara att kunna undvika henne idag, högst antagligen otroligt mycket! Som pricken på i:et fungerar inte heller msn som det ska. Meningen: Seuraavan viestin toimittaminen kaikille vastaanottajille ei onnistunut har gjort mig mer än irriterad. Varför just idag och varför just med denna person, med alla andra och lite till fungerar det nog. Gaaaaaaaaah, kanske jag far o sova nu istället och inte alls tänka på hur morgondagen kommer att se ut. Att börja dagen ned en Ena-hörf är kanske inte det roligaste man kan hitta på.

Blä från en irriterad och bitter Jasmin! Inga bilder från igår bjuder jag heller bara för att jag helt enkelt inte tänker, där med basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0