Årsresumé 2008


Just nu ligger jag nere i mitt rum hör på ljuvliga Winnerbäck och tänker tillbaka på året som gått. Då 2008, nu 2009. Åren bara går liksom, gäller att ta vara på dom härliga stunderna. Att se utvecklingen jag har gjort detta år får mig att längta och se vad 2009 har att erbjuda. Jag gick från att va en osäker flicka till att bli beslutsammare och faktist till att vara mig själv, men ändå har jag kvar en del av mitt gamla jag. Fortfarande är jag den fjantiga som skrattar allsom oftast och får för mig att göra spontana grejer jag senare lite ångrar, festar och sånt, men det hör ju livet och dom unga 
dagarna till. Jag skulle säga att jag är riktigt glad och nöjd över den personen jag utvecklats till. Just precis nu känns allt härligt bra!
Kanske det har funnits saker jag kunnat göra annorlunda under detta år men ingenting jag absolut ångrar. Ingenting. Gjort är gjort så är det bara. Jag ser det som att varje upplevelse, bra eller dålig ger dig kunskaper om livet. Därför ångrar jag ingenting jag gjort, i år igen. 
2008 har inte bara varit guld och gröna skogar, och vissa saker har inte varit mycket att hänga upp i julgranen men jag tycker det hör till. Jag har förlorat vänner men fått en massa nya underbara människor att dela vardagen med. Så har jag även fått lära mig säga stopp, även fast jag haft svårt för det i alla år och fast det är svårt ibland ännu också. Men som sagt har jag blivit mer självständig och lärt mig att min lycka går hundra gånger före alla andras och det står jag numera för. 

Jag ser verkligen fram åt 2009. Nytt år nya utmaningar liksom. Jag ser fram emot till saker jag drömt om att göra, kunna nå mina mål och eventuellt sikta högre upp. Varför skulle inte det vara möjligt?! Om ett år vill jag vara många erfarenheter rikare, kunna skriva att allt är underbart, om allt jag lärt mig och dela med mig av alla nya upplevelser jag fått uppleva. Jag tror att 2009 kommer att bli ett underbart bra år, och varför skulle det inte det? Jag tror och tänker leva upp till det iaf. En bra start på året och trots att jag inte fått så mycket av det jag borde ha gjort, gjort så har jag i alla fall skrattat och haft roligt! 

Bildresumén får ni fortfarande vänta på, nu en lååååångdusch och sen gonatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0