braliv


Sitter och äter broilersallad och angstar lite. Jullovet närmar sig småningom slutet (3dar kvar) och jag har inte fått något vettigt gjort. Inte en enda skolbok är öppnad, rummet uppåner och klädskåpet likaså... De senaste dagarna har jag endast luggit nere i rummet framför datorn, skrattat med Karen och flippat säkert 3000gånger åt våra juttun. Jag vet vi har bra liv! Men fettroligt är det i varje fall. I natt har jag varit uppe till halv5 pga. min irriterande skit hosta. Om det inte blir bättre inatt flippar jag totalt! Längtar fortfarande tillbaka till svea-landet och storvreta. Hur kul var det inte? Jag kommer att leva på detta länge ännu. 
Igår kväll var första gången jag begett mej utanför husknutens kretsar sen jag kom hem då jag drog iväg med Etta till serendi. Där träffade vi födisbarnet och Italiano. Underbart att snacka loss med er brudar!! Fortfarande ingen bilduppdatering, orkar inte nu heller. Ikväll blir det möjligen förfest men inget mer. Är inte redo för a8 och har tyvärr ingen fiilis fast jag skulle gärna vilja ha. Imoron ska jag se ifall det ännu är någon rea, tror det blir Jumbo eller nåt liknande, inte för att jag behöver nåt men alltid roligt att kolla lite. :)

Nu ska jag fortsätta angsta, och snart publicera dagens och veckans låt! UNDERBAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0