Ciao!


Efter att ha städat, ätit, varit till butiken, sett på storvreta dvd och halvt skrattat ihjäl mig borde jag skriva några uppsatser och annat roligt. Hur jävla patetisk får man bli, spola och spela igen 30ggr? Jag både flippar och döör3000. :)
 Idag har återigen högen av franska läxorna blivit högre, kanske det sku vara på tiden att börja göra något. Sällan jag är framme med sånt i sista minuten. Jag kan bara säga hur mycket jag verkligen älskar franska hemuppgifter och att jag definitivt kommer att gråta mig igenom vårens franska skrivningarna, jag kan verkligen inte mycket. Huhhu kan jag bara säga! 

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jep, bara ja nu sen kommer igång lite:D de kan ta lite tid:p

2009-01-08 @ 15:02:08
URL: http://sinderellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0