drömmar såhär på en tisdagkväll



Längtan till värmen börjar ta vid och jag skulle hellre än gärna befinna mig på varmare breddgrader. Men jag tröstar mig med att skolan är på slutrakan och sommaren är riktigt snart här. Okej inte riktigt snart men påkommande. 
En kväll som denna har jag skrattat åt Miilo och Astrid som över en msn konversation finslipat på Abi-tidningen. Dessutom har jag blivit nästanberoende av ett facebook spel vilket tyder på mycket på min sysslolöshet. Jo visst, matta prov på torsdagen men det hinner jag ju med imoron. Nu ska jag lyssna vidare på 3OH!3 och drömma mig bort till Thailand. (bilderna därifrån är på kommande, har bara varit otroligt lat!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh, mesmo games o 3oh3<3 blir int bättre :--D

2009-01-28 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0