Flippar med Karen


Det nya året har börjar bokstavligen lungt. Typ hela dagen har spenderats i sängen framför datorn. Tacka vet jag min och Karens humor. Vi har flippat minst 300tusen gånger, skrattat på varsin sida av skärmen och fb&irc nördat som om 
vi aldrig tidigare skulle ha gjort det. Dessutom har vi både en otrolig saknad tillbaka till storvreta resan, vi hade FETT-KUL! Är fortfarande sjuk och min röst låter som en tonårspojkes som är i målbrottet och så hostar jag snart sönder men annors är det lungt. Gårdagen blev jag hemma, rätt skönt! Åt god mat, spelade spel, sköt raketer och "sjöng" singstar. 

Ni får vänta med mina 2008 resuméer, orka idag. Dessutom borde jag börja öva lite på franska, hur dum i huvudet kan man vara då man väljer att skriva ett språk då typ det enda man kan är : "hej jag heter jasmin, jag mår bra hur mår du?!" Nåja jag tar det på känslan sen. :d

Nu ska vi fortsätta angsta om storvreta resan och flippa ännu fler gånger. :D VILL TILLBAKA! 





Kommentarer
Postat av: Karen

aahahhahahhahahahhhahaaa :D ja halvflippar ti ditt inlägg! :dd damn, ska just sätta in en till storvretabåtbild ti galleria, YAAAYYYYY. härlit liv vihar<3<3

2009-01-01 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0