Hello!


Stockholm resan var precis som tänkt, underbart att besöka svea-landet. Om några år tänker jag åka dit, bosätta mig där och prova på svea-livet,  dock inte i Stockholm utan någon annanstans! Är totalt nerkärad i landet. Fyndade lite, men precis som planerat tokshoppade jag inte loss. Pengarna på kontot börjar snart lysa med sin frånvaro och jag vill ha vårkläder och eftersom det var slutreor fanns det itne så mycket ännu. Båtresorna var lika trevliga som vanligt och att åka över tillsammans med familjen är inte precis och gör saken så mycket bättre, men jag överlevde. Dessutom kom jag hem ett par gröna reeboks freestyles rikare, härlitt!
Nu skulle det gälla att ge järnet i skolan, började ganska segt nog. Fick samtal av Linda och vi smet iväg till Ekenäs. Strösade omkring i loppisar och hoppades på att fynda och hade fetto-klubb möte på Harrods tillsammans med franskisar och cheddarsnitzel. Det går bra det här med kesäkunton. Men vi i fetto-klubben skakade hand och imoron ska vi börja på vårt sunda liv, eller hur? :D Det gäller att försöka iaf. 
På onsdagen är det franska prov. Har inte öppnat boken ännu men imoron hinner jag ju! Franska motivationen har nått bottnet och aldrig har det känts lika värdelöst. Men tack gud för att grammatik delen skippades från provet, hjälper lite på traven iaf. 

Nu beverly hills och sen sööööööömn! Skolan kallar imoron och även jag tänker närvara!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0