ja hermot ne menee!


Mitt goda humör som följt med hela 2009 har brytits totalt idag. Har inte på länge varit lika besviken och fitti på när det finns personer som inte uppskattar något. Jag har tagit ansvaret för hupparina och nu har människorna haft tid att betala snart i en månad men fortfarande har inte alla gjort det. Och så finns de dessa människor som orkar gnälla och pirra på allt men gör aldrig något själv, kom med och hjälpa så kan din åsikt också komma fram tydligare och kom isåfall inte och gnälla när du själv inte gjort någonting för saken. TA ERT ANSVAR! Och så vill jag påpeka precis som Miilo (www.linneaterese.blogg.se) i sin blogg att fast man tagit ansvar och gjort saker och ting för hela abi juttun så betyder det inte att JAG har bestämt allt eller är ansvarig för allt, vi är många! 

Dessutom börjar jag känna lite oro över min borttappade plånbok. Har inte använt den sen i fredags och nu hittar jag inte den någonstans. Har på känn att den ligger placerad på något klurigt ställe, men nu får pappas pengar gälla under tiden. Kyl se siitä

Hoppas det är en bättre dag imoron! Inte något illa menat, men fakta! Tack!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej! min pappa betalade abihupparin men märkte sedan att det tydligen inte kommit fram. så nu undrar jag om det passar att jag ger 30 euro till dig i skolan imoron? Jag ber om ursäkt om jag uppfattats som gnällig igår angående det att vi skulle betala 7 euro per man för karkkina.

2009-01-15 @ 11:29:57
Postat av: AP

D finns alltid dom som orkar gnälla o d e oftast dom som aldrig gör någo själv. Värst e d när man frågar om åsikter o folk säger ingenting, men sen efteråt när allt e gjort så kommer dom o gnäller o funderar att varför gjord int vi såhär o sådär. D e fiilis.

2009-01-15 @ 20:36:21
URL: http://niksu.fbcelit.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0