och så var det helg igen...


Äntligen helg, fast det känns inte direkt så, gud va tiden går snabbt framåt. Just nu känns allt rätt skönt och tanken på att det inte är mycket kvar i skolan längre är helt UNDERBAR. Har inte planerat så mycket, imoron matcher och sen har jag en massa skolarbeten fortfarande ogjorda och studentskrivningar att läsa på. Ifall det blir utgång eller inte har jag inte riktigt bestämt mig, har inte riktit fiilis men det kan ändra snabbt, det har jag tillräklig erfarenhet av så jag lovar inget. 

Alltså matcher imoron, i Virkby. Tidiga matcher så tidig väckning, men sånt får man leva med. Träningarna igår gick helt otroligt bra förutom att det var helt sjukt tungt. Benen kändes som bly, snoret rann och allmänt tungt, men det gick. Har t.o.m träningsverk, hur bra känns inte det då man vet att man har gjort något bra íaf?! Kanske var det längtan att slippa på planen igen och spela världens roligaste sport eller det otroligt bra humöret som jag lever med för tillfället som gjorde att det gick så bra. Hoppeligen går våra matcher imoron också bra, ska bli riktigt roligt det också, länge sen sist iom thailand resan då jag missade matcher. Dessutom ligger vi högt i tabellen och hur roligt skulle det inte vara att fortsätta med samma stil!

Ikväll blir det 90210 (nya beverly hills, rekommenderar om du inte sett, typ samma koncept som o.c), svenska Let's dance och tidigt i säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0