Solen i ögonen

Jep min även denna dag gick käpprakt åt helvete. Sånt händer, hoppas återigen på en bättre morondag. Kanske jag krockar eller något annat skoj händer imoron, man vet ju aldrig. 

Nu ska jag ta en lång dusch och försöka få bort alla tråkiga funderingar och all ilska som finns i kroppen för tillfället. Sen ska jag krypa under täcket och se på dokumetär filmen, Solen i ögonen som handlar om Lars Winnerbäck. Hittade den på sverigeresan och nu stolterar den på hyllan. Underbar film som väcker mycket tankar, den rör djup och är helt underbar.  Man får följa med på konserterna, backstage och på låtskrivarresa till Berlin.UNDERBAR!
 Sen ska jag sova och vakna upp på rätt sida imorrn.

Lars Winnerbäck och Melissa Horn- Som jag hade dig förut (live)



Kommentarer
Postat av: Laska

Tjaba. Vill låna Winnerbäck DVD:n sometime...OK?

2009-01-23 @ 07:28:46
Postat av: Jasmin

Jep, ja tar den me till nån träning! :)p

2009-01-24 @ 14:58:39
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0