Sweden here I come again!


Hur kan en som jag lyckas åstadkomma vitsordet 9 i musik. Har totalt noll teorikunskaper i musik och inte för att nämna min musikaliska talang, ja den är absolut inget att skryta över. Men jag tackar och tar emot, kanske jag endå har lärt mig något från musiklektionerna som vi har stått i ring och trallat. Avslappningskurs som det var. 

Idag i serendi gnällde jag om hur mycket jag vill tillbaka till Sverige. Shoppa och annors få lite Sverige fiilis. När jag far till pappas jobb får jag höra att vi ska åka kryssning till Stockholm och shoppa en dag. Fyyfan så bra och precis vad jag vill och behöver. Högst troligen har någon dit uppe hört mina önskningar, tack för den. Det lilla problemet är bara det att min plånbok fortfarande är spårlöst försvunnen. Och där finns alla bankkort och id-bevis. Men eftersom jag lever på den känslan att den finns här hemma så får det vänta så tänker jag attakera sparkontot. Trots att vi far dit för att shoppa ska jag försöka vara sparsam, jag har ju redan allt jag behöver och lite till. Men hey det är sverige, stockholm och butiker som inte finns här så jag tänker utnyttja det, men försiktigt!

Dagens träningar gick inte riktit nappiin och det kändes som allt sket sig, men ibland är det bättre dagar och ibland sämre. 
Skola imoron, ser verkligen emot de 4h modda och 1h franska jag kommer att ha då. Lööövly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0