torsdags svammel.


Snart är det helg och sista vanliga skoldagen i gymnasiet. Kan inte fatta att slutet är såhär nära, men det skadar ju inte direkt att veta det heller. Underbart, helt enkelt! Idag har varit en mucho bättre dag och det känns som om jag fått en hel del uträttat, bland annat bokat frissatid. På tiden! Dessutom har vårt motto, ett nyttigare liv med fetto-klubben inte gått så hurja. Idag hade vi möte i knäppen tillsammans med en fetto-hamppare. Fyyfan för kesäkunton liksom. Dessutom har jag för första(!) gången besökt ingå city och Strand. Jepp, har alltså aldrig varit till ingå bara kört massor med gånger förbi. Ingen höjdare direkt. :D:D Ikväll blir det träningar, Yeah! Hur härligt ska inte det bli. Dessutom springs väl en del av kalorierna som intagit idag bort på köpet! :D

Imoron borde abi-hupparna anlända. Skönt att ha det undan nu! Hoppas bara dom är så snygga som vi tror dom är! Men tyvärr måste vi hålla dom i gömman tills penkkis, vårt tema kommer ganska bra fram på dom! Vi har faktist lyckats bra med temat, ifall våra planer håller så kommer allt nog bli fettbra! Och tidningen som Astrid och Miilo fixar på verkar bli bästahittils! Inte mycket kvar nu, det är dethär jag lever på.

På fredagen blir det ett besök till Ekenäs för att hälsa på världens bästa Eve. V-sluts planerna är ganska tomma men nåt hittar jag väl alltid på. Nästa vecka provvecka(matta prov) och möjligen en shopping runda ettdera till Åbo eller stan, får helt se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0