skolan och vardagen närmar sig

 
Nu återstår bara denna kväll och sen tillbaka till skolan, läxor, träningar, stress, serendi-kaffe och kompisar, alltså vardagen. Dock återstår endast dryga 13 vanliga skoldagar kvar, fatta 13(!), + provveckan och skrivningarna. Inte mycket det. Det skulle gälla att ge järnet dessa dagar, men jag tror jag hamnar säga tyvärr och istället bara försöka mitt bästa. Skrivningsplanerna för jullovet sket sig totalt, men det kan jag inte göra så mycket åt längre. Nu får jag försöka komma igenom allt på annan tid bara, kyl se siitä.
 Detta jullov har varit helt underbart och största delen beror på storvreta experience 08-09. Fast inte våra matcher gick så bra hade vi skitskoj. Svenskarna kan verkligen spela bra men vi tar igen det och lär oss på samma gång. Vi tittade på matcher i fyrishov, shoppade, frågade nimmare, åkte buss och väntade på buss och dessutom missade vi bussar. Tittade på snygga svenska pojkar(även några snygga finska pojkar ;) ) som det verkar finnas mycket mera av där än här och så åt vi god mat, dock var den lite bättre förra året. Hemresan var något de flesta av oss, eller snarare alla väntade ivrigt på och den var skitskoj. Att tillbringa en kväll/natt på båten med världens bästa fiilisflicklag och bara slappa och ha det roligt. Dansa till humppa, skratta och träffa nya människor är lika roligt som det låter. Dessutom hade vi sällskap av Happee guldlaget och TSP silverlaget i HJ20, de hade tydligen nästan lika bra fiilis som vi och var helt trevligt gäng att umgås med. Nästa morgon var det inte lika härligt att vakna och åka en svettig buss hem till Karis. Men som 99% av bussen sov även jag hela bussresan. Skönt att vara hemma men denna resa gav minnen för alltid och jag blir bara så glad när jag tänker tillbaka på denna resa, allt var nästintill perfekt! Tack för resan brudar, tränare och alla andra!  Dessutom hade jag hem med mig mina nya favoritdojjs, pink reebok freestyles! Snygga som få! 

©Karen

Nu ska jag se på min ogjorda franska uppgift, kanske försöka klura ut 1-2 uppgifter för att sen ladda upp tills imoron, skola då! Moi!



Kommentarer
Postat av: Anonym

de sku faktiskt vara kul;) borde kolla upp mer om hultsfred!:)

2009-01-06 @ 23:30:45
URL: http://lotttis.blogg.se/
Postat av: tobbe

Ni verkade ju nog ha ganska rolit på båtresan jo :D haha

2009-01-11 @ 14:16:08
URL: http://tobiasbjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0